söndag 27 december 2009

Ja ännu en dag kommer och snart går den med. Har bannemej inte gjort ngt vettigt på hela lovet än så länge. Just nu sitter ja här och käkar choklad. Ganska tragiskt faktiskt. Hela mitt liv här hemma har försvunnit. Va rädd att det skulle hände men hoppades på annat. Försökte faktisk. Men alla förändras vi och tillslut glömde man försöka och livets flod delade på sig. Bollerup åt ena håller och livet här hemma åt det andra. Ja vilken väg jag tog är ganska uppanbart.
Det är bara att flyta vidare och se vart livet för en. Alla gör vi bra och mindre bra beslut men de mindre bra besluten kan leda till något bra längre fram med. Usch vad jag låter flamsig. Aja det e nog det som finns i mitt huvud just nu så...

1 kommentar:

  1. Så sant så sant. Bra skrivet:)
    Men jag tror att Bollerupsvägen är en bra väg. För vad skulle man ha gjort utan Bollerup?!;)

    SvaraRadera